آسیب هایی بر رنگ نما در نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

در کار نماشویی ساختمان برای ساختمان هایی که رنگ شده اند باید راه کار های مناسبی داد که این تنها توسط تیم متخصص نماشویی ساختمان به درستی اجرا می شود. در کار نماشویی ساختمان برای ساختمان هایی که نمای رنگ شده دارند باید مواد شوینده ای که آسیبی به رنگ نما نمی زند استفاده کرد که نه خیلی قلیایی و نه خیلی اسیدی باشند. عمل پاشیدن مواد شوینده باید بر حسب میزان آلودگی و سیاهی تغییر کند و زیاد یا کم نباید باشد که نماشویی ساختمان را دچار مشکل کند. در عین حال برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن نما از فرچه های مخصوص که  سطح نما را هم از جرم و آلودگی به درستی پاک کند و هم باعث آسیب رساندن به نمای ساختمان نمی شود باید استفاده کرد. نکاتی که در نماشویی ساختمان با نمایی که رنگ شده است وجود دارد این است که بسته به نوع رنگی که استفاده شده و نوع مصالح ساختمانی باید روش های درست را به کار برد مثلا از روش های خشن مثل روش واتر جت یا واتر سند بلاست که همان پاشیدن فشار آب زیاد به نمای ساختمان است  یا از روش های سبک مثل نماشویی ساختمان با ابر و تی و مواد شوینده استفاده کرد. که هر کدام از این روش ها باید به درستی استفاده شود تا رضایت کارفرما را جلب کند. در اغلب ساختمان های با نمای رنگ شده شستشو توسط تیم های غیر متخصص انجام میگیرد که پس از مدتی دچار دلزدگی اهالی آن ساختمان می شود اما اگر از همان اول از تیم حرفه ای استفاده شود می تواند اطمینان خاطر بیشتری را به همراه داشته باشد ما به شما توصیه می کنیم اول با تیم مشاوران نماشویی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان سولات خود را مطرح کنید.

 

رنگ کردن نما بعد از نماشویی ساختمان

پس از کار نماشویی ساختمان اگر آسیبی به سطح نما وارد شد باید به در خواست کارفرما یک رنگ آمیزی کلی انجام شود و پیشنهاد شرکت کارویس این است که از رنگ هایی استفاده شود که از مقاومت بالایی برخوردارند و در مدت طولانی عایق آب، مواد شیمیایی، جرم و آلودگی هستند که شاید کمی بر قیمت شما اضافه شود اما تا مدت ها احتیاج به نماشویی ساختمان ندارید و می توانید از زیبایی ساختمان خود لذت ببرید. وقتی یک ساختمان در ابتدا نماشویی و سپس رنگ آمیزی می شود دچار تغییرات بسیار محسوسی می شود که حتی می تواند بر قیمت و ارزش خانه شما تاثیر زیادی داشته باشد در ضمن این فرآیند تاثیرات بسیار مثبت روانی بر اهالی آن خانه و حتی آن منطقه می تواند داشته باشد. نماشویی ساختمان دقیقا مثل شستشوی لباس کثیفی است که یک آدم به تن دارد و بعد از اینکه لباس تمیز ی را به تن می کند احساس بهتری دارد و از نظر روانی انرژی مثبت تری را به خود و دیگران منتقل می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی ساختمان هایی که رنگ شده اند را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

آسیب هایی بر رنگ نما در نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: